טיפול נמרץ חדש בברזילי
טיפול נמרץ חדש בברזילי

טיפול נמרץ חדש בברזילי: "עברנו מאות שנים מבחינה טכנולוגית"

עוד היסטוריה בברזילי. המחלקה לטיפול נמרץ המטפלת בחולים שתלויים בין חיים ומוות משתדרגת ומכפילה את מספר המיטות שעכשיו מאובזרות בציוד הכי חדיש ומתקדם בעולם. ד"ר חזי לוי "זהו עוד חלום שאנחנו מגשימים בבניין הזה"

פורסם בתאריך: 21.8.18 12:21

     

קפיצת מדרגה ברפואת החירום במרכז הרפואי ברזילי. מחלקת טיפול נמרץ, אליה היו מגיעים חולים ופצועים קשה משתדרגת. המחלקת הישנה היו 6 מיטות. כעת המחלקה החדשה, במקומה החדש בבניין החדש מכפילה את גודלה ויהיו בה 12 מיטות. מלבד מספר המיטות הכפול, כעת מקבלת כל מיטה חדר משלה עם מרחב גדול, אינטימיות ומכשור מתקדם.

מרווח יותר ומתקדם יותר. טיפול נמרץ ברזילי

"החדרים האלה מצוידים בשיא הטכנולוגיה" הסביר היום ד"ר דניאל יעקובסון, מנהל המחלקה כשהוא מציג לעיתונאים את המילה האחרונה בתחום. "ההבדל בין המחלקה הישנה לחדשה הוא שמים וארץ. האגף הקיים היה מעולה ושימש אותנו בצורה יוצאת מן הכלל במשך 20 שנה. אבל כעת יש טכנולוגיה חדשה, יש מחשבה חדשה, איך לסדר את העניינים, מחשבה של מניעת זיהומים, יותר דאגה לפרטיות של המטופל" אמר יעקובסון והוסיף "אין מה לדבר רע על היחידה הקודמת. פשוט עברו 20 שנה וזה הזמן להתקדם. אני מקווה שבעוד 20 שנה נתקדם שוב".

במחלקה הקודמת כאמור היו רק 6 מיטות. לעיתים היתה המחלקה בתפוסה מלאה. עד כדי כך שחולים קשים ומונשמים היו נאלצים להתפנות בניידת טיפול נמרץ ובהשגחה קפדנית של רופא עד הגיעם לבית חולים אחר בו היתה מיטה פנויה עבורם. "היום נוכל לפתור את המצב הזה" הוסיף יעקובסון.

גם מנהל בית החולים ד"ר חזי לוי שמחולל בשנים האחרונות את המהפכה בברזילי היה נרגש. "זה אחד החלומות שלנו. אני מאוד נרגש, כי זה עוד חלום שאנחנו כובשים בבניין הזה" אמר הבוקר לוי "אנחנו רואים פה ציוד מהמשוכללים ביותר בעולם למעקב ממוחשב אחרי מצב החולה. האגף הזה שונה מהאגף הישן בהכל חוץ מהצוות הנהדר. עברנו בהרף עין במרחק של כמה עשרות מטרים עברנו שתי מאות מבחינה טכנולוגית".

לוי מסמן כבר את היעד הבא: חדרי הניתוח החדשים, מחלקת ילדים חדשה יחד עם מחלקה לטיפול נמרץ ילדים חדשה שצפויים להיפתח בחודשים הקרובים.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר