עו"ד איתמר רביבו
עו"ד איתמר רביבו

חוף אשקלון: נציג ניר ישראל במועצה תומך באיתמר רביבו

עו"ד בני עיון הצטרף לתומכי רביבו. המועמדים עובדים חזק בשטח. דודי סעדה יארח השבוע את שר האוצר, משה כחלון לכנס תמיכה. גם ראש המועצה המכהן יאיר פרג'ון פתח לפני שבועיים את מערכת הבחירות

פורסם בתאריך: 13.8.18 21:39

     

עו"ד בני עיון, תושב מושב ניר ישראל משנת 2000 שירת במשטרת ישראל כ-25 שנים, ולפני כשמונה שנים לאחר סיום לימודי המשפטים הקים משרד עריכת דין. בעבר שימש בתפקיד יו"ר ועד מקומי במושב ניר ישראל, וכיום כאמור מכהן כחבר מליאת המועצה מטעם מושב ניר ישראל.

"מהיכרותי את המצב כיום במועצה האזורית ומאופן התנהלותה, אנו כתושבי המועצה נדרשים היום לבצע "רענון מערכות" מיידי. לצערי התנהלות הנהגת המועצה בשנים האחרונות התבטאה בליקויים רבים בתפקוד כדוגמת התנהלות תכנונית וביצועית לקויה ביותר, חוסר שקיפות, התנהלות במשך כ-6 שנים ללא מנכ"ל!, וועדות מועצה שאינן מתפקדות, חלוקת משאבים ללא כל תכנון או תקציב פיתוח שנתי כנדרש, משאבים רבים המתקבלים ממשרדי הממשלה אינם מנוצלים עקב חוסר בתכנון מוקדם ויכולת ביצוע ועוד" מסר היום עיון "המועצה שלנו שיכולה להיות 'פנינת האזור' נמצאת במצב של שקיעה יומיומית, וכל יום שעובר עם ההנהגה הנוכחית יוביל אותנו בסופו של דבר למצב של 'אל חזור'".

הולכים ביחד. איתמר רביבו ובני עיון

עיון דמות מוכרת וידועה פותח את שעריו דווקא למי שלא כיהן במועצה ונחשב פנים חדשות בנוף הפוליטי בחוף אשקלון. "היום זה הזמן להניע את המערכות מחדש עם מועמד בעל יכולות הנהגה והובלה שיזרים דם חדש ונמרץ למערכת, מה שחסר כיום במועצה. בפגישותיי עם איתמר רביבו התרשמתי שהוא בעל יושרה, יכולת, מוטיבציה ונחישות להוציא את העגלה מהבוץ בו אנו מצויים מזה כעשר שנים, ולהוביל אותנו, תושבי המועצה למקום הראוי לנו. אין ספק שמדובר מדובר במועמד הקשוב לרחשי הציבור, יודע לקבל עצות, ויידע להנהיג את המועצה ולכן החלטתי לתמוך בו בבחירות לראשות המועצה".

עובד חזק בשטח. שלטי בחירות של איתמר רביבו

כוחו האלקטורלי של עיון אינו ניתן להערכה אלא רק בקלפי. אבל ההנחה הרווחת היא שבמושב הוותיק והלא קטן ניר ישראל יהינו הבוחרים לעצתו של עיון.

רביבו ואברמוביץ. צילום: מיכאל אפריאט

עו"ד עיון אינו הראשון שהביע תמיכה פומבית במועמד איתמר רביבו בימים האחרונים. גם שלום (שולי) אברמוביץ', תושב מוערך ביישוב משען, הודיע על תמיכתו בעורך דין הצעיר.

אברמוביץ' בעל רקע עשיר בתחום הביטחון, עבד במשרד ראש הממשלה במשך 25 שנה בתפקידי שטח ומטה. כיום, לאחר שהקים וניהל חברה לתכנון בתחום הבנייה, החליט לתרום מיכולותיו ולהיות שחקן משפיע בעשייה הציבורית במועצה, זאת במקביל לתפקידו כיועץ למשרד הביטחון.

כרגע מתחזקת ההערכה בקרב המתמודדים לראשות המועצה בחוף אשקלון כי ככל הנראה יתקיים סבב שני שיכריע את זהותו של ראש המועצה הבא. לבד מרביבו שנחשב מועמד מוביל, מתמודד איתו ראש בראש, תושב מבקיעים דודי סעדה שעובד חזק בשטח והשבוע יארח את שר האוצר משה כחלון לכנס תמיכה בו. גם ראש המועצה המכהן החל לעבוד חזק בשטח ונראה כי חלק גדול מתומכיו בשתי מערכות הבחירות הקודמות בהן ניצח ימשיך לתמוך בו גם הפעם.

סעדה, רביבו ופרגון. שלטי בחירות בבאר גנים. צילום: אלירם משה

רביבו חיזק את מעמדו בחודשים הראשונים בעיקר בישובים ניצן ובאר גנים שהם הישובים הגדולים במועצה. "הפעילות הענפה והאיכותית הנעשית על ידנו בחודשים האחרונים, בכל יישובי המועצה, נושאת פירות, ואני מאמין שבתקופה הקרובה נקבל תמיכה גם מגורמים משמעותיים נוספים" מסר היום רביבו "אני גאה בעובדה שתושבים ערכיים ומנוסים כמו עו"ד בני עיון ושולי אברמוביץ הודיעו על תמיכתם במועמדותי ואין לי כל ספק שיחד עם אנשים ראויים כאלה ועוד נוספים שיצטרפו בהמשך נדע להוביל ביחד את המועצה למקומות טובים הרבה יותר עבורנו ועבור ילדינו".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר