גלאם מבקר את הילדים. צילום: אלדד עובדיה.

העירייה: מספר חסר תקדים של נרשמים לקייטנות הקיץ באשקלון

ראש העיר בפועל, תומר גלאם, סייר בקייטנות בבתי הספר ובגני הילדים והתרשם מהפעילויות הנערכות במקום. "אני מקווה שאנו מצליחים להקל על ההורים, ולו במעט, את ההתמודדות עם חופשת הקיץ", אמר גלאם

פורסם בתאריך: 5.7.17 13:39

     

החופש הגדול רק התחיל וכבר יכולה עיריית אשקלון להתרשם ממספר עצום של ילדים שמשתתפים השנה בקייטנות. 9,097 ילדים, כך הודיעה היום העירייה, משתתפים בקייטנות הקיץ באשקלון – מספר חסר תקדים המהווה עלייה של כ-3,000 נרשמים לקייטנות לעומת הקיץ שעבר. הנתון כולל בתוכו, בין היתר, את קייטנות גני הילדים, בית הספר של החופש הגדול וקייטנות החינוך המיוחד.
ראש העיר בפועל, תומר גלאם: "שמחתי לפגוש את הילדים ולראות שהם נהנים ממגוון הפעילויות שאנו מציעים להם במסגרת הקייטנה. אני מקווה שאנו מצליחים להקל על ההורים, ולו במעט, את ההתמודדות עם חופשת הקיץ. בכל מקרה, ההורים יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהילדים שלכם בידיים הכי טובות שיש".
לרגל פתיחת הקייטנות ערך ראש העיר בפועל, תומר גלאם, סיור בקייטנות בתי הספר 'מצפה ברנע', 'פסגות', בקייטנות הגנים 'נחליאלי' ו'איריס' ובמועדונית 'רעות', במטרה לעמוד מקרוב אחר הפעילויות והתכנים המועברים לילדים בקייטנות השונות.
בפתח הסיור הוצגו הנתונים המרשימים על היקף ההרשמה הגבוה לקייטנות ומספר הקייטנות המסתכם בכ-220. השנה לראשונה נבנו קייטנות שמותאמות במיוחד לכיתות ד'-ו'. יש לציין כי מסגרת הקייטנות מספקת תעסוקה לכ-780 עובדות ועובדים – כ-450 עובדות בגני הילדים, כ-240 בבתי הספר ובמרכזים קהילתיים וכ-90 בני נוער שעובדים כמדריכים צעירים בקייטנות.
השנה הופעלו קייטנות בשישה גני ילדים של החינוך המיוחד, אליהם נרשמו 79 ילדים. הפעילות כוללת השלמת צהרון לקייטנות גני הילדים בקיץ.
בתוך כך, נמשכת ההרשמה למחזור ב' של קייטנות הקיץ שיתקיימו בגני הילדים ועבור כיתות א'-ו' במרכזים הקהילתיים השונים ברחבי העיר. התושבים יוכלו לבחור בין שלל נושאים, ובכללם קייטנת יצירה ואמנות, קייטנת מדען נולד, קייטנת מדע וסייבר, קייטנת בישול ואפייה, קייטנת התעמלות אמנותית, קייטנת לוגקיד-חשיבה אחרת, קייטנת ספורט ואורח חיים בריא, קייטנת אנגלית חווייתית, קייטנת מוכנות לכיתה א', קייטנת דרמה ואמנות, קייטנת מחול וספורט, קייטנת אשקלון על גלגלים, קייטנת כדורגל, מחנה קיץ לכיתות ד'-יב', קייטנת חיות וחיוכים, קייטנת קסם מולקולרי ועוד.

מרשת המתנ"סים נמסר כי ההרשמה לכל אחד מהמרכזים הקהילתיים תהיה פתוחה עבור כלל התושבים ולאו דווקא לתושבי שכונה שבה ממוקם מרכז קהילתי. כמו כן, ניתן יהיה להירשם למספר קייטנות ובכך להעצים את החוויה של הילדים במספר רב של נושאים מגוונים ומשתנים.

מחזור ב' יימשך עד אמצע אוגוסט. ההרשמה לקייטנות דרך אתר 'פיכמה' ובמרכזים הקהילתיים. ההרשמה למחזור ב' בגני הילדים תתבצע דרך האגף לגיל הרך.

צילומים: אלדד עובדיה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר