החבילה שאליאס הסליק על גופו. צילום: דוברות המשטרה

תושב אשקלון נעצר בנתב"ג כשעליו ובתוך גופו סמים

כמעט קילו קוקאין הסליק בבגדיו ובדיקת סי.טי גילתה גם 3 אמפולות שעושות את דרכן אל מחוץ לגופו. כעת חוקרים השוטרים מי עומד מאחורי ההברחה וכמה היה אמור לשלשל לכיסו. מעצרו הוארך

פורסם בתאריך: 4.7.18 13:34

     

אופיר אליאס, צעיר תושב אשקלון נעצר שלשום בנמל התעופה בן גוריון כשעל גופו מוסלקים 900 גרם סם קוקאין. הבחור, בן 32 המוכר למשטרה היטב מעבירות רכוש, סמים ונשק ואף ריצה מאסר בבית הכלא, חזר מפנמה עם הסם המסוכן שלא השאיר מקום לספק.

חוקרי המשטרה הגדילו לעשות ושלחו אותו לבדיקת סי.טי שגילתה כי בגופו 3 אמפולות שככל הנראה מלאות סמים שעתידות למצוא את דרכן החוצה מגופו בתוך מספר שעות או ימים ספורים.

בדיון להארכת מעצרו ביקשו חוקרי המשטרה להעתר לבקשתם וזאת בכדי להציל את חייו, לדבריהם. החשש לכאורה של החוקרים היא שהאמפולות יתפוצצו במעיו ובמקרה כזה תשקף סכנה מיידית לחייו. החוקרים הציעו לבית המשפט להוציא את שלושת העצמים בהליך רפואי יזום אך הצעיר התעקש והצליח לשכנע את השופטת כי הוא מעדיף לתת להם לצאת בדרך טבעית על אף שרופא הסביר לו את הסכנה הבריאותית שבדבר.

 

מדובר בכמות עצומה של קוקאין שערכה עשוי להאמד במאות אלפי שקלים. הערכת החוקרים כי אליאס שימש בלדר לסוחרי סמים שזהותם טרם הובררה.

מעצרו של אליאס הוארך ובימים הקרובים, יצטרכו לברר מה מקור הסמים, למי היו מיועדים וכמה היה אליאס אמור לקבל בעבור ההברחה.

משטרת ישראל ממשיכה במאבק הנחוש והיצירתי כנגד עבירות הסמים המסוכנים, לרבות יבוא וסחר, במטרה לשמור על ביטחונו של הציבור.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר