חניון דלילה החדש. שני כיכרות חדשים. צילום: אלירם משה

הכל פתוח: כל הכבישים מול חוף דלילה נפתחו לתנועה

לאחר יותר מחודשיים שבהם כבישים היו חסומים נפתחו הבוקר כל הכבישים והתנועה מתנהלת כסדרה. חניון דלילה הצמצם אך הוקם חניון נוסף חדש וגדול. הפיתוח במערב העיר עדיין לא הסתיים

פורסם בתאריך: 29.6.18 13:40

     

רחובות יפה נוף, משה דורות ומודיעין משנים פניהם בחלק הסמוך לחוף דלילה. הלילה הושלמו ריבודי הכבישים והכיכרות החדשים שבהסדרי התנועה החדשים. מעתה רחוב יפה נוף שמתחיל סמוך לחוף בר כוכבא נמשך דרומה צמוד למרכז המסחרי של חוף דלילה וממשיך עוד דרומה עד כיכר החוף הנפרד שגם הוא זכה לחידוש, הרחבה ושדרוג. הכבישים החדשים גם נצבעו בסימונים כנדרש.

רחוב יפה נוף החדש עובד צמוד לחניות חוף דלילה. צילום: אלירם משה

גם מורד רחוב משה דורות זה לשינוי. בעבר היה מתחבר ישירות ליפה נוף ומעתה הוא מסתיים בכיכר החדש שהוקם עם רחוב מודיעין. בכדי להגיע ממשה דורות לאזור המרינה יש לפנות שמאלה בכיכר ומיד בכיכר חדש נוסף שהוקם לפנות ימינה אל רחוב יפה נוף.

סך הכל הוקמו שני כיכרות חדשים ותוואי הכביש שונה. מגרש החניה הישן של חוף דלילה אמנם הצטמצם אך כפיצוי הוקם מגרש חניה נוסף מצפון לו.

הבוקר, לאחר למעלה מחודשיים שבמהלכם הדרך בין מתחם חוף דלילה צפונה למרינה היתה חסומה, נפתחו כל הכבישים כולל מגרשי החניה החדשים. גם באפליקציית waze שבה היו הכבישים חסומים ולא התאפשר ניווט דרכם בוטלו החסימות וכעת התנועה זורמת כסדרה ללא עיכובים.

מדובר בריבוד ראשוני, לכשתסתיימנה כלל עבודות הפיתוח באזור ירובדו כל הכבישים פעם נוספת ויהיו הגובה הסופי של הכבישים.

מדובר בשלב נוסף בפיתוח האזור הפנאי והתיירות של אשקלון שזוכה בתקופה זוכה לעדנה והשקעה אדירה של החברה הכלכלית יחד עם יזמים נוספים שהשקיעו מאות מיליוני שקלים בהקמת אטרקציות מסחריות שישדרגו את תרבות הפנאי באשקלון. כעת נמצאים שני מתחמים מסחריים נוספים סמוך למרינה בתהליך בניה והקמה ועל פי ההערכות הקמתן תסתיים בשנה הקרובה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר