ישר כסרגל. רוני מהצרי. צילום: אילן אסייג

מהצרי לשר הפנים: פעל להשארתה של גזברית העירייה עד לאחר הבחירות

הגזברית נחמה שריקי כבר הודיעה על עזיבתה. ראש העירייה לשעבר טוען שבתקופת בחירות והכנת תקציב 2019 לא יוכל גזבר חדש לקבל את ההחלטות הנכונות והטובות לעיר

פורסם בתאריך: 12.6.18 14:22

     

ראש העירייה לשעבר רוני מהצרי שהכריז על מועמדותו לראשות העירייה פנה לשר הפנים אריה דרעי וביקש ממנו לפעול כדי שגזברית העירייה, נחמה שריקי תדחה את עזיבתה הצפויה במהלך חודש אוגוסט הקרוב, כמו שהודיעה כבר וגם פורסם כאן.

תדחה את עזיבתה עד לאחר אישור תקציב 2019? נחמה שריקי

מהצרי מפרט תחילה את המצב בעירייה עת מתפקד בראשה ראש עיר מחליף שלא קיבל את אמון הציבור ואת העובדה שמדובר בגזבר שלישי שמודיע על עזיבתו את התפקיד החשוב והרגיש במהלך קדנציה אחת.

"כראש עיריית אשקלון לשעבר וכמועמד לראשות העיר בבחירות הקרובות" מסביר מהצרי את הבעייתיות שבדבר "ידוע לי כי תקופה זאת הינה הזמן להכנת תקציב העירייה לשנה הבאה וזאת לא ניתן לבצע ע"י גזבר חדש וכמובן הפיקוח על ההוצאות בחודשים אלו (תקופת בחירות) יכול להיעשות רק ע"י מי שמכיר ושולט בנתונים הכספיים".

בשלב זה התפטרותה של שריקי עומדת בעינה. מהצרי, כך כתב, שוחח איתה אף הוא וביקש ממנה להשהות את התפטרותה עד לאחר הבחירות ואולי אף עד לאחר הכנת ואישור תקציב 2019.

מדובר בסכומי כסף אדירים שאותם העירייה צריכה לחלק נכונה לשלל מטרות ומשימות העומדות לפתחה לפיתוח העיר ולרווחת תושביה. תקציב 2018 עמד על למעלה ממיליארד וחצי שקלים.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר