חיים סופר ותומר גלאם בתקופה שלווה יותר
חיים סופר ותומר גלאם בתקופה שלווה יותר

חיים סופר נגד גלאם: “עיר ללא ראש”; מטעם גלאם: “אין נתפס אדם בשעת צערו”

מנכ”ל העירייה לשעבר חיים סופר תקף את ראש העירייה בפועל תומר גלאם בדברים שכתב בפייסבוק. אחד הגולשים ענה לו: “לא יפה לאדם במעמדך”

פורסם בתאריך: 8.6.18 11:47

     

בסוף השבוע פרסם עמוד הפייסבוק של המקומון “קול אשקלון” תמונה שבה נראה ראש העירייה בפועל תומר גלאם כשהוא לוחץ את ידו של שר האוצר משה כחלון, כשברקע נראה טרקטור בפעולה.

התגובות לצילום הזה לא איחרו להגיע, כאשר חלק מהגולשים שיבחו את פעילותו של גלאם בנושא התשתיות העירוניות, ואילו חלק ביקרו וכתבו על חוסר המעש בתחומים אחרים.


רוצים לדעת לפני כולם?

לחצו כאן להורדת האפליקציה של "כאן דרום אשקלון" באנדרואיד

לחצו כאן להורדת האפליקצייה של "כאן דרום אשקלון" באייפון


אלא שבין התגובות בלטה תגובתו של מי שכיהן עד לאחרונה כמנכ”ל העירייה חיים סופר: “סוף מעשה במחשבה תחילה. אין מחשבה, אין דאגות. לא יעזרו צילומים עם כל הממשלה. אשקלון צריכה ראש עיר ולא מנהל מחלקה בעירייה”.

מנכ"ל העירייה, חיים סופר. צילום: דוד לוי

המשתמש חיים אסרף השיב לו: “לא הוגן, מנכ”ל העירייה לשעבר. עוד לא יבשה הדיו. למה לי פוליטיקה עכשיו..??!!”
סופר ענה לו: “אני גם אזרח מודאג מאוד. מי שמכיר והכיר טוב מאוד את תומר. אשקלון לא צריכה להפסיד פעמיים!”
המשתמש ישראל ישראלי ענה לסופר: “חיים סופר, אתה אולי לא מרוצה, בינתיים יש עשייה רבה, תמיד יש עוד מה לעשות, גם בבאר שבע שיש ראש עיר תותח, יש עדיין מה לעשות. תומר בכיוון הנכון ואין מועמד טוב ממנו”.
סופר הגיב גם לו וכתב: “ישראל ישראלי – קודם תזדהה מי אתה בדיוק. כי אתה בדוי! תומר לא מסוגל לקדם כלום. כל מה שעשה עד עכשיו זה שאריות מהתכניות הבסיסיות ביותר שהכנו. ישבתי איתו שעות על גבי שעות. האדם בלי יכולות בסיסיות לנהל מחלקה בעירייה. אז די מהניגון של מדרכות וכיכרות. העיר צריכה ראש עיר. אסטרטג. מתכנן. ומבין מה מדברים איתו בעברית”.
המשתמש Choco Vee לסופר: “חיים סופר, מי סיפר לך? אתה היית מעורב בעירייה אם אני לא טועה ותמכת בנוכלים שהם לא שם היום. אתה לגמרי לא דוגמה”.

צילומסך

סופר ענה לו: “תמשיך להיות שליח. העיר מתדרדרת בחוסר ניהול אסטרטגי. בלי מדיניות. עיר ללא ראש. אם אתה שלם עם זה. אני לא!”
Choco Vee השיב: “באנגלית אומרים NICE TRY. היינו בסרט הזה. ההבדל היום שהעירייה לא צריכה לשלם לנשים להשתיק אותם”.
סופר ענה: “נו סוף סוף הגעת למה ששלחו אותך. לכלוך. לכלוך. לכלוך. לא יעזור לתומר כלום. אפס בעשיה, אפס בתוצאות. עיר ללא ראש עם מנהל מחלקת מדרכות”.

תומר גלאם. טוב לעיר? צילום: אדי ישראל

הגולש אהוד אסרף לא אהב את הגישה של סופר וכתב לו: “לא יפה ולא נאה לאדם במעמדך ללכלך כך את הפה. מנכ”ל עירייה לשעבר צריך להיות ממלכתי יותר. אל תשכח שהכול גלגל. אפשר לנהל שיח מתורבת וראוי יותר. אין מקום להשמצות הדדיות. את שיקרה יכריע האזרח ביום הבוחר ויחליט מי יהיה ראש העיר הבא. עד אז חבל לרדת לרמות של מתחת לקרקעית ים המלח”.

סופר השיב לו בהרחבה וכתב: “אהוד – אני כעת אזרח מאוד מאוד מודאג, כמי שמכיר היטב מי נמצא כעת בתפקיד, חייבים להציג את התמונה האמיתית מי נמצא כעת בניהול העיר. לא צריך לטמון את הראש בחול. אמת זה לא לכלוך. מי ששולח אנשים בחדרי חדרים ללכלך ומי ששולח אנשים בפייסבוק ללכלך ומי שחוסם בפייסבוק שלו מי שמביע דעה באופן דמוקרטי, ממנו צריכים לדאוג!! איך אתה רוצה שהציבור יבחר? בלי מידע? האמת קיימת, אין צורך במגדלת. היא נאמרת על ידי בצורה הכי ברורה ופשוטה”.

צילומסך

המשתמש Choco Vee סיכם: “אף אחד לא שלח אותי, אתה היית שותף ללכלוך. אולי תסתובב באשקלון ותשים משקפיים אולי תראה משהו. את הלכלוך של שמעוני לא ראית, מה כל כך מפריע לך שהעיר מתפתחת והתושבים מרוצים, ללא סקנדלים ובושות. הבעיה שלך שאין לך מקום עם תומר בעירייה, וזה מפריע לך”.

מסביבתו של גלאם נמסר: “אין אדם נתפס בשעת צערו”.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר