המירוץ לראשות מועצת חוף אשקלון: איתי לוי הצטרף לדודי סעדה

חבר מליאת המועצה מטעם מושב נתיב העשרה לראשות המועצה דודי סעדה. "דודי בצניעות ובעבודה קשה הוא בעיניי האדם הנכון ביותר להחליף את השלטון ואני קורא לשאר המועמדים להתאחד סביבו בדרך למטרה"

פורסם בתאריך: 7.6.18 14:50

     

המועמד לראשות המועצה האזורית חוף אשקלון מקל היום חיזוק משמעותי כשחבר המועצה המייצג את מושב נתיב העשרה מצטרף אליו במירוץ לראשות המועצה. לוי – איש עסקים ודמות מוכרת ומוערכת במועצה – חוזר על ידי כל המתמודדים לראשות המועצה, כשכולם מבינים את איכותו וכוחו. לבסוף בחר לוי בסעדה, מתוך אמונה שהוא האיש הנכון להוביל את מועצת חוף אשקלון לפחות בחמש השנים הקרובות.

השבוע אף קיים לוי, חוג בית איכותי עם כ-70 משתתפים שהגיעו לשמוע את משנתו של סעדה ואף לשאול שאלות ולהבין את תכניותיו של המועמד ממושב מבקיעים.

"אני נמצא על התפר בין דור ה-X לדור ה Y". סעדה. צילום: אדי ישראל

לוי,43, כאמור איש עסקים שמחלק את חייו בין עסקיו במזרח הרחוק שם הוא מתפרנס מעסקים רבים שברשותו, כאשר את מרבית זמנו הוא מקדיש לאשתו לשלושת ילדיו, ולפעילות רבה למען תושבי המושב והמועצה בעיקר בנושאי חינוך, אלו לא מהססים לפנות אליו ולקבל מענה. בנוסף אחיו של לוי, יניב בן חגי לוי, מפעיל מועדון לנוער בסיכון באשקלון, ולוי מתנדב לטובת הנערים במקום.

"אני גאה להצטרף לנבחרת של דודי בדרך לשינוי התרבות השלטונית בחוף אשקלון", סיפר השבוע איתי לוי. "אני שומע שבשלב הזה רוב מוחלט של הציבור מבין שצריך להחליף את השלטון ואני שמח שאדם ראוי כמו דודי סעדה שחוצה מגזרים, ממשיך להתרומם בדרך לכיסא ראש המועצה. היתרון של דודי הוא הנבחרת הגדולה והאיכותית של האנשים שנמצאים סביבו שלאיש מהם לא הובטח אף תפקיד וכולם עובדים מתוך אמונה בדרך שלו".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר