ללא משפט: הנער נפצע בעבודה – מקדונלדס תשלם

מקדונלדס תשלם 220 אלף שקלים לצעיר שהחליק ונפצע במהלך משמרת בסניף באשקלון. יחד עם כספי הביטוח הלאומי יפוצה הצעיר בכ - 250 אלף שקלים

פורסם בתאריך: 23.5.18 14:49

     

לפני מספר שנים עבד הנפגע בסניף רשת המזון המוכרת 'מקדונלדס' בתחנה המרכזית באשקלון. הוא התחיל את המשמרת כרגיל, כאשר גם הוא לא חשב שיסיים את אותה המשמרת עם כאבים חזקים בברכו לאחר תאונה מצערת ולא נעימה.

במהלך עבודתו התבקש הצעיר לרדת ולהביא דבר מה מהמחסן. כשהיה בדרכו למקום ולפני המדרגה הראשונה המוליכה לשם איבד הנער לפתע את שיווי משקלו החליק ונחבל. לאחר מכן התברר כי הסיבה להחלקה הייתה שמן שנשפך קודם לכן במקום, וגרם לנער לאבד את שיווי משקלו.

במהלך הנפילה הרגיש הנער כאבים חזקים בברכו, אולם סבר כי המדובר בפגיעה קלה יחסית ואף המשיך את עבודתו כסדרה, אלא שכעבור שעה מאוחר יותר כשהכאבים התגברו, הבין אותו נער כי ככל הנראה מדובר בפגיעה מורכבת יותר ממה שחשב, עזב את עבודתו ופנה לסניף מרפאת 'ביקור רופא' באשקלון, שם קיבל טיפול רפואי. לאחר סדרת בדיקות התברר כי במהלך הנפילה סובב הנער את ברכו, והוא סובל מקרע במניסקוס.

בעקבות המקרה פנה הנער לעורך הדין איל כהן ממשרד עורכי הדין כהן-קריסי – המתמחים בדיני נזיקין – בבקשה כי יסייעו לו להשיג כספי פיצויים בעקבות אותה פציעה.

עו"ד אייל כהן. צילום: יח"צ

לאחר הגשת תביעה כנגד המוסד לביטוח לאומי בו נקבעה לנער נכות של 10% והוא זכה לקבלת פיצוי חד פעמי, פנה עו"ד כהן למקדולנדס בדרישה כי זו תפעל לפצות את הנפגע עקב ההחלקה שנבעה ממחדלים של המקום ואי שמירה על מקום בטוח לעבודה.

לאחר דין ודברים עם חברת מקדונלדס וחברת הביטוח שלה, כמו גם, ניהול מו"מ והצגת כל החומר הנדרש לכך סוכם בין הצדדים כי הנער יקבל פיצוי בגין נזקיו בסך של 220 אלף שקלים, כאשר סכום זה שולם בנוסף לתשלום אותו קיבל מהמוסד לביטוח לאומי בסך של 25 אלף שקלים, ובסך הכל יפוצה הנפגע בעקבות המקרה ב- 245 אלף שקלים.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר