תחבורה ציבורית: קו 6 יכנס לגן הלאומי אשקלון

רשות הטבע והגנים ועיריית אשקלון משיקות תחנת אוטובוס חדשה בתוך גן לאומי אשקלון לרווחת המבקרים באתר. מבקרים שיגיעו לגן באמצעות קו האוטובוס לא יידרשו לשלם עבור הכניסה לגן הלאומי

פורסם בתאריך: 14.5.18 15:32

     

רשות הטבע והגנים, משיקה בימים אלו יחד עם עיריית אשקלון, תחנת אוטובוס חדשה בתוך הגן הלאומי אשקלון לרווחת המבקרים באתר.

חברת 'דן בדרום' הפעילה את רוב התחבורה הציבורית באשקלון והמפעילה את קו 6 היוצא מהתחנה המרכזית וחוצה את העיר תשנה את המסלול של הקו. במסגרת יוזמה זו מבקרים שיגיעו לגן באמצעות קו האוטובוס 6, יוכלו להיכנס לגן הלאומי ללא תשלום.

הגן הלאומי אשקלון. צילום: עיריית אשקלון

מבחינת רשות הטבע והגנים מדובר בעוד צעד להנגשת הגן הלאומי לאוכלוסיות המתניידות באמצעות תחבורה ציבורית, בהן תושבי העיר ומחוצה לה וכן לתיירי חוץ.

קו 6 פועל בתדירות של פעם בשעה, משעות הבוקר ועד אחר הצהריים והוא יפעל בכל שעות הפעילות של הקווים בעיר, מראשון ועד שישי בצהריים לפני כניסת שבת.

עד כה הגיע האוטובוס עד לשער הפארק, סמוך לכניסה לכפר נופש הצרפתי ומי שביקש להגיע לגן היה נדרש לתשלום. עתה האוטובוס גם יוביל את הנוסעים ללב הגן עצמו.

מעכשיו לא צריך לצאת מהגן הלאומי. צילום: תומר שונם הלוי

"רשות הטבע והגנים מציבה את נושא הנגשת האתרים לכלל האוכלוסיות והעצמת חווית הביקור של המבקרים בשמורות ובגנים הלאומיים כיעד מרכזי" מסר השבוע מנכ"ל רשות הטבע והגנים, שאול גולדשטיין "שיתוף הפעולה עם העירייה ביוזמה זו ואחרות הוא חלק מהשגת יעד חשוב זה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר