צפו: כך חולצו שלושה נערים משובר הגלים

דרמה מול חוף דלילה. הגלים העזים שהכו בסלעים הענקיים לא אפשרו לשלושה נערים לשוב אל החוף בשעת לילה. השיטור הימי חילץ אותם לחוף מבטחים בריאים ושלמים

פורסם בתאריך: 7.5.18 09:01

     

בשבועיים האחרונים הוכיחו המים עד כמה יכולים הם להיות אכזרים. זה החשש ממנו פחדו אמש שלושה נערים ששחו לשובר הגלים מול חוף דלילה באשקלון, אך כשרצו לחזור לחוף הגלים העזים איימו להטביע אותם במצולות.

לאחר שעה ארוכה שבמהלכה ניסו לצעוק לעזרה לאלו הנמצאים על החוף כדי שיזעיקו עזרה הצליח איש לשמוע אותם.

הדיווח הראשוני היה על שלושה נערים בגילאי 16שלא יכולים לשוב אל החוף בשחייה משובר הגלים. הגלים הגבוהים היכו בשובר הגלים בחוזקה וכל ירידה למים הייתה עשויה להסתיים במקרה הקל בחבטות על הסלעים ובפציעה.

צוות שיטור ימי לכיש שקיבל את הקריאה והוזנק למקום, יצא מיד על גבי אופנועי ים המצוידים ב'אסדות הצלה' המקלות ומאפשרות לחלץ במהרה את הנערים.

שוטרי השיטור הימי במהלך החילוץ. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

תוך כדי תמרונים של אופנועי הים המשטרתיים בקרבת סלעי שובר הגלים, חילצו שוטרי יחידת השיטור הימי את שלושת הנערים והשיבו אותם בריאים ושלמים אל החוף.

״מדובר בחילוץ שנעשה תוך התמודדות אל מול גלים חזקים וסכנה בהימצאותם של הנערים על שובר הגלים במצב שכזה תוך התקרבות כלי השייט המשטרתיים לסלעים באופן בטוח ככל הניתן במטרה להציל חיים״, ציינו שוטרי היחידה בתום פעולות החילוץ.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר