המועצה אזורית חוף אשקלון. צילום: אלירם משה
המועצה אזורית חוף אשקלון. צילום: אלירם משה

אחות של מועמד לראשות מועצת חוף אשקלון זומנה לשימוע לפני פיטורים

איילת הלוי, אחותו של דודי סעדה המתמודד לראשות מועצת חוף אשקלון, התבשרה השבוע כי עבודתה במרכז חוסן, ששם היא עובדת כבר עשר שנים, צפויה להסתיים. “כל חטאה של איילת הינו להיות אחותי”, אמר סעדה. במרכז הגיבו: “הסיבות לבחינת האפשרות לפיטורים הינן ענייניות בלבד. הטענות מופרכות מיסודן ומוטב ולו לא היו נטענות כלל”

פורסם בתאריך: 4.5.18 11:40

     

השבוע קיבלה איילת הלוי, אחותו של המועמד לראשות המועצה האזורית חוף אשקלון, מכתב שימוע לפני פיטורים. הלוי, אם לשישה, שמועסקת כעשר שנים במרכז חוסן במתנ"ס, פנתה באמצעות עורכי דינה למנהל המתנ”ס יוסי דהרי במכתב, ובו נטען כי ישנו “חשש של ממש” שהדבר נעשה על רקע ההתמודדות של האח.

איילת הלוי

“יש לדחות את השימוע משום שנוסח מכתב השימוע הוא כללי, וכולל שני נימוקים בלבד: סגירת מרכז חוסן במתנ"ס ואי העברת כספים על ידי הקואליציה למרכז הטראומה”, נכתב במכתב. “שני הנימוקים אינם מציגים את התמונה המלאה ולא מאפשרים להבין מהן הסיבות שבבסיס בחינת האפשרות לסיים את העסקתה דווקא כעת, לאחר עשר שנות עבודה פוריות במרכז הקהילתי וללא בחינה ראויה של חלופות. הקורא התמים עלול עוד לחשוב כי אי העברת הכספים מגורם שלישי מהווה הסיבה היחידה לפיטוריה של מרשתנו”.

“אולם לא כך הם פני הדברים”, נכתב. “לאחרונה הודיע מר דודי סעדה, אחיה של מרשתנו, כי בכוונתו להתמודד בבחירות הקרובות לראשות המועצה האזורית חוף אשקלון, ובסמיכות זמנים מטרידה, אחותו, היא מרשתנו, זומנה לשימוע לקראת פיטוריה מן העבודה במנהל הקהילתי של המועצה. ייתכן כמובן שסמיכות זמנים זו היא רק יד המקרה. אולם יש חשש של ממש, כי הדברים כרוכים זה בזה”.

דודי סעדה. צילום: אדי ישראל

טענה נוספת שעולה מן המכתב ואף בה יש הקשר פוליטי, נוגעת לדהרי עצמו, “על פניו, אין מדובר בהליך פיטורים תמים, אלא בכזה אשר עננה כבדה מרחפת מעל מניעיו ויש חשש של ממש כי מרשתנו היא כלי שרת בידך ובידי אנשים נוספים לצורך ניגוח פוליטי. חששות אלו רק מתגברים נוכח הצהרותיך הפוליטית והדברים ודאי ידועים לך היטב… לאור העובדה שהצהרת ברבים על כוונתך לכהן כסגנו של ראש המועצה, הינך מצוי בניגוד עניינים אשר מונע ממך לדון בעניינה של מרשתנו”.

יוסי דהרי

דהרי אף התבקש לספק לעורכי הדין מסמכים שונים כמו “המסמכים הנוגעים לסגירת מרכז חוסן, לרבות זהות מקבל ההחלטה, מועד קבלתה ואופן קבלתה. המסמכים הנוגעים לאי העברת הכספים מטעם הקואליציה לטראומה, לרבות הסיבות לכך, פתרונות שנשקלו וחלופות שנבחנו, מסמכים נוספים ודוחות כספיים”.

“זה לא סוד שאני האיום המרכזי על פרג’ון”, אמר סעדה. “הוא יודע את זה, אני יודע את זה, ורוב הבוחרים במועצה יודעים את זה. פרג’ון משתמש בכוחניות ועליבות שאין כמותן ומשתמש בכוח כאמצעי הפחדה. אני מזמין את פרג’ון להתמודד מולי בקלפי ולא בדרכים שהוא נוהג. כשאני אהיה ראש מועצה, אימהות עובדות תהיינה מוגנות ותושבים יהיו חופשיים להביע את דעתם ולא לחשוש מנקמה שמונעת מאגו”.

במכתב תגובה שנשלח לעורכי הדין מטעם המועצה כותב עו”ד אליעזר בן מוחה בתגובה לטענות כי הפיטורים של לוי נובעים בשל התמודדות אחיה כי הטענות “הינן מופרכות מיסודן ומוטב ולו לא היו נטענות כלל". עוד נכתב: "הסיבות לבחינת האפשרות לפיטורי מרשתך הינן ענייניות בלבד וברורות לחלוטין… מר דודי סעדה הכריז לפני למעלה משנה על מועמדותו לתפקיד ראש המועצה האזורית חוף אשקלון, ואין כל קשר בין עובדה זו לבין עניינה של מרשתך, ופער הזמנים הרב מוכיח זאת היטב”.

עוד כתב עו”ד בן מוחה: “הטענה לניגוד העניינים של מנהל המרכז הקהילתי הינה טענה מופרכת ונטענה לצורך מכתב מרשתך. אין כל נימוק המצדיק את דחיית מועד השימוע וכי מרשתך יודעת היטב על מצב זה והוא לא בבחינת הפתעה”.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר