אטרקציה חדשה בסכנת הכחדה. אופני טיול במרינה

אטרקציה בסכנה: מי גונב את אופני הטיולים מהחנות במרינה

אטרקציה חדשה במרינה מול סובלת מגניבות. אלמוני מגיע לחנות וגונב בערמומיות אופני טיול ייחודיות. כעת מציעים בעלי האטרקציה, פרס כספי לכל מי שיעזור למצוא את האופניים הגנובות

פורסם בתאריך: 23.4.18 13:35

     

כמה חיכו תושבי אשקלון לאטרקציות תיירותיות והנה כשמגיעה לעיר אחת, היא סובלת מגניבות שעלולות להפוך אותה ללא משתלמת. מבקרי המרינה מול שנפתחה רק לאחרונה, גילו אטרקציה חדשה המוצעת לתושבי העיר ולתיירים, בחנות הצעצועים 'פרנזי': אופני טיולים מיוחדות שבהם יכולים חמישה בני אדם לרכב ולטייל להנאתם לאורך הטיילת. העסק החל לעבוד יפה, אנשים משתמשים באופניים והופכים את הבילוי או את החופשה בעיר למהנים יותר.

חנות פרנזי

השבוע מסתבר כי פעם אחר פעם, או ליתר דיוק כבר שלוש פעמים הצליחו אלמונים לגנוב אופניים בערמומיות.

במהלך יום העצמאות, לאחר שאופניים כאלה הוחזרו לחנות לאחר שימוש, ניצל אלמוני את הרגעים המעטים בטרם העובד מספיק לקשור אותם בחניון שבפתח החנות, עלה על האופניים ונמלט מהמקום. יומיים לאחר מכן, בשבת האחרונה בוצעה גניבה באותה שיטה וההנחה היא שמדובר באותו גנב.

חניון האופניים בחזית החנות

מנהל החנות, סיפר על גניבה נוספת שהתרחשה לפני שבועיים. העובד לקח את אופניים לנפח את הגלגל בצידו האחורי של המתחם. הוא נכנס להדליק את הקומפרסור ובתוך רגעים, כשחזר כבר לא מצא את האופניים.

לא מדובר כאמור באופניים רגילות שניתן לקנות בכל חנות, אלא בדגם שמיוצר בחו"ל על פי הזמנה מראש ומיובא לארץ. בחנות היו 13 אופנים כאלה וכעת נותרו עשרה. "הגדול שגנבו לי עולה 10,000 ש"ח" מספר לנו השבוע מנהל החנות "את הקטנים אפשר למצוא בעוד מקומות בארץ, אבל את הגדול יש רק פה באשקלון. זו הזמנה מיוחדת. זה שנגנב, חיכיתי לו חודש שיגיע מחו"ל, הוא היה אצלי שבוע ונגנב".

מנהלי החנות הגישו כמובן תלונה במשטרה על הגניבה הראשונה ואתמול כל מה שהיה עליהם לעשות זה להודיע לחוקרים כי נגנבו אופניים נוספות באותה שיטה. מצלמות האבטחה של החנות מכסות את תוך החנות ולא ניתן לראות ממש את הגניבה מתבצעת מחוץ לחנות.

אטרקציה בסכנת הכחדה. אופני טיול בטיילת

בחנות מבקשים מהציבור לסייע להם ולמשטרה באיתור הרכוש היקר שנגנב. מדובר בדגם ייחודי שלא נמצא בידי אזרחים. "כמה זמן הם יחביאו את זה? מתי שהוא יצאו החוצה וייסעו איתם" אומרים בחנות ומבקשים מכם הקוראים, ברגע שתיתקלו באופניים כמו בתמונה, ברחוב או אפילו יציעו לכם לקנות כאלה, לפנות לרשת במספר 1700-500-700.

בחנות הבטיחו כי מי שיסייע ויביא למציאת האופניים שנגנבו יתוגמל ב-1500 שקלים.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר