מסרטוני האבטחה. החשוד קונה את הדלק. דוברות המשטרה

מבקיעים: נלכד חשוד בביצוע שוד אלים בתחנת הדלק

חקירת מקרה שוד אלים בתחנת דלק שארע בחודש ינואר הבשיל לכדי כתב אישום שיוגש היום כנגד צעיר, 18, תושב הדרום. בהמשך השבוע צפוי להיות מוגש כתב אישום גם כנגד שני שותפיו למעשה

פורסם בתאריך: 22.4.18 13:18

     

הדרום הפרוע. לפני שלושה חודשים נשדדה חנות הנוחות מנטה שבתחנת הדלק שבכניסה למושב מבקיעים. שלושה רעולי פנים הגיעו לתחנת הדלק ואיימו על העובד במקום שאם יזוז הם יהרגו אותו והורו לו לשבת על ברכיו.

השלושה חמושים בגרזן, לום ואלה נכנסו לחנות הנוחות תוך שפרצו את דלת הכניסה וגנבו מהמקום מספר רב של קופסאות סיגריות ומיד לאחר מכן נמלטו. המוכר המבוהל הזעיק את המשטרה ואת מעסיקיו והחקירה הוטלה על היחידה המרכזית של מרחב לכיש.

מעצר חשוד. אילוסטרציה: דוברות המשטרה

לפני מספר ימים הצליחו החוקרים לשים את ידם ולעצור את אחד מארבעה חברי הכנופיה, תושבי הדרום בחשד לביצוע השוד.

בימים האחרונים נעצרו שלושה חשודים נוספים שהיו שותפים לאותו שוד. השלושה נעצרו אף הם לחקירת הימ"ר. במהלך השבועות האחרונים הצליחו החוקרים לגבש כנגד החשוד הראשון ראיות שהבשילו כאמור לכדי כתב אישום שיוגש היום באמצעות פרקליטות דרום בבית המשפט המחוזי בבאר שבע.

ממשטרת מרחב לכיש נמסר היום כי במהלך השבוע הקרוב צפוי אף להיות מוגש כתב אישום כנגד שני שותפיו למעשה לאחר שגם כנגד אלו גובשה תשתית ראייתית במהלך חקירתם.

"יחידות מיוחדות רבות במשטרה מוכוונות כל העת למשימת שמירת ביטחונו של האזרח, איתור עבריינים ומיצוי הדין עמם. גם באירוע זה לא הרפו ידם מיטב חוקרי המשטרה תוך שימוש ביכולות מתקדמות על מנת לאתר את האחראים למעשה האלים ולהביאם לדין", נמסר מהמשטרה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר