הרב יעקב אביטן

הרב אביטן נגד תומר גלאם: הקרב על הקרדיט

עיריית אשקלון הודיעה כי תעניק חמישה אחוזי הנחה בארנונה למשרתים שירות מילואים. הרב יעקב אביטן טען כי הדבר נעשה רק לאחר שהוא העלה הצעה לסדר בעניין

פורסם בתאריך: 13.4.18 14:46

     

בתחילת השבוע הודיעה עיריית אשקלון כי ראש העירייה בפועל תומר גלאם הנחה להביא לאישור מועצת העיר יוזמה שלפיה יקבלו חיילי מילואים פעילים, תושבי העיר, הנחה של חמישה אחוזים בארנונה. מדובר בהקלה משמעותית שנועדה להביא לידי ביטוי את ההוקרה וההערכה כלפי משרתי המילואים בעיר.

הטבות למשרתי המילואים. גלאם באימון עם כוחות צה"ל. אילוסטרציה: דו"צ

מההטבה יוכלו ליהנות חיילי מילואים פעילים, כהגדרתם בחוק שירות המילואים 2008, המחזיקים בתעודת משרתי מילואים פעילים תקפה שניתנה על ידי צבא ההגנה לישראל ובעלי נכס באשקלון.

מדובר ביוזמה שנולדה בכלל בממשלת ישראל על ידי סגן שר הביטחון אלי בן דהן, שמאפשרת לרשויות להעניק הנחה כזו לחיילי המילואים. אלא שלאחר שיצאה ההודעה של העירייה, אמר הרב יעקב אביטן כי מדובר בהצעה לסדר שהוא שלח לקראת ישיבת המועצה, ובה הוא דרש להעניק את ההנחה הזו לחיילי המילואים.

ישיבת מועצת העיר אשקלון

ישיבת המועצה

“נודע לי שהעירייה הוציאה קומוניקט בנושא מהיום בבוקר. הרי שהצעתי הוגשה אתמול”, מסר הרב אביטן. “יש לזכור שהעירייה עבדה בעיצומו של חג הפסח בכדי לזמן ישיבת מועצה. אך הודות להתנגדותו של שלמה כהן המחטף לא צלח. נושא זה לא הועלה על ידי הנהלת העיר, והחלטות לא מתקבלות בהודעה לתקשורת אלא טעונות החלטות מועצה.

אני מודה להנהלת העיר על אימוץ הצעתי, מקווה שיעשו בכל הנושאים בהם אנו פועלים למען תושבי העיר, ומכאן הם יכולים להתהדר בקרדיט לא להם, העיקר שיתחילו לעבוד”.

דוח ארנונה. אילוסטרציה.

מהעירייה נמסר עוד בעניין זה כי עם אישורה של ההחלטה על ידי המועצה, היא תיכנס לתוקף, והתושבים העונים לדרישות אלו יוכלו לפנות בצירוף המסמכים הרלוונטיים למחלקת ההכנסות ברחוב יורם ורון 2, באמצעות פקס 6717323-08 או באמצעות מייל [email protected].

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר