גלובוסנטר מבקיעים. צילום: יאיר הרוש

מתכוננים לפתיחת גלובוס סנטר מבקיעים: דרושים מאות עובדים לחנויות החדשות

הבוקר בשעה 10:00 נפתח יריד התעסוקה של המועצה האזורית חוף אשקלון וחברת גלובוס סנטר. היריד שמתקיים בפתח המועצה האזורית בבת הדר יימשך עד לשעה 18:00 בערב

פורסם בתאריך: 6.3.18 13:17

     

מחפשים עבודה? המתחם המסחרי החדש, אשר ממוקם בכניסה למושב מבקיעים, ייפתח על פי התכנון בפסח הקרוב ויציע 70 חנויות בתמהיל מגוון: מסעדות, בתי קפה, חנויות אופנה, מתקנים לילדים וגולת הכותרת- בית קולנוע עם שבעה אולמות.

במועצה האזורית חוף אשקלון בבת הדר, מתקיים משעות הבוקר יריד תעסוקה שמטרתו לאתר עובדים ועובדות לעשרות החנויות. מה שצריך לעשות זה לבוא, להתרשם, לשמוע על הצעות העבודה הרבות ולהיות שותפים להצלחה של המתחם החדש.

מאות מקומות עבודה. יריד התעסוקה. צילום: יאיר הרוש

ראש המועצה האזורית חוף אשקלון, יאיר פרג'ון, אמר הבוקר כי הצמיחה הדמוגרפית של המועצה מחייבת ראיה ארוכת טווח לא רק בהרחבת ההתיישבות והקמת מוסדות חינוך, אלא גם בקידום פתרונות תעסוקה ותיירות.

"המתחם המסחרי החדש יחזק את החוסן הכלכלי של תושבי קהילת חוף אשקלון, יציע בילוי ופנאי ויעודד תיירות הפנים. בתי העסק החדשים כאן יגייסו כ-800 עובדים חדשים ועל כך יש לברך" אמר פרג'ון שאמנם מציין בדבריו את תושבי המועצה האזורית בראשה הוא עומד, אך הניסיון ממתחמים אחרים מלמד שאת רוב המשרות במתחם החדש יאיישו דווקא תושבי העיר הגדולה הקרובה. במקרה הזה אשקלון.

המתחם החדש שיהפוך את היציאה הדרומית מאשקלון להרבה יותר אטרקטיבית, משתרע על פני 120 דונם ועלות ההקמה כ-300 מיליון שקלים. גיוס העובדים כולל גם בני נוער למגוון משרות (סדרנים, מלצרים וכו') וכמובן בוגרים שיעבדו בחנויות השונות.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר