ישר כסרגל. רוני מהצרי. צילום: אילן אסייג

הקאמבק של רוני מהצרי: יתמודד לראשות העירייה

ראש העירייה לשעבר, מקיים פגישות רבות, "חורש" את השטח ומכין את הקרקע לקראת ההתמודדות לתפקיד ראש עיריית אשקלון. "הוא מתכוון לקיים מערכת בחירות נקייה", אומרים בסביבתו

פורסם בתאריך: 27.2.18 20:01

     

כבר חודשים ארוכים שראש עיריית אשקלון לשעבר רוני מהצרי, עוסק בהכנות לקראת המירוץ לראשות העירייה. הוא חורש את השטח, נפגש עם פעילים ומגייס סביבו נבחרת של אנשים שיפעלו לבחירתו.

רשמית הוא עדיין לא הכריז על ריצה, הוא צפוי לעשות זאת לאחר חג הפסח. בסביבתו כבר אומרים מה לא יהיה בקמפיין שלו: "הוא מתכוון לקיים מערכת בחירות נקייה כפי שעשה בבחירות הקודמות".

מהצרי, בן 60, נשוי לשולה ואב לחמישה ושבעה נכדים, כיהן כראש עיריית אשקלון מ-2003 ועד 2008. הוא נולד באשקלון למשפחה דתית, יוצאת תימן. שירת בצה"ל בתחום משאבי אנוש. בין השאר היה מפקד בה"ד 11 (בית הספר למקצועות משאבי אנוש של חיל השלישות) וראש מחלקת פרישה בצבא. בעל תואר ראשון בסוציולוגיה וקרימינולוגיה ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בן-גוריון. הוא פרש מהצבא לאחר 26 שנות שירות בשנת 2001 בדרגת אלוף משנה ושימש כמנכ"ל חברת כוח אדם וחברה בינלאומית לשיווק מכשירי רפואה.

רוני מהצרי בבחירות 2008. צילום: בן עזיזי

בשנת 2003, עשה מהצרי, אז דמות כמעט אנונימית, היסטוריה כאשר הצליח להיבחר לראשות עיריית אשקלון ולהביא לסיום השלטון של רשימת "אשקלון בתנופה" לאחר רבע מאה.

תקופת כהונתו של מהצרי עברה די בשלווה והאמת שגם די בשקט, מאחר והוא עסק פחות בדיבורים ויותר בביצוע ולכן זכה לפחות יחסי ציבור מראשי ערים שעשו אף פחות ממנו. פרויקטים רבים החלו במהלך כהונתו כמו השוק העירוני, הספרייה העירונית, הקמת בית הספר למחוננים, בניית בית הספר מקיף ה' ועוד. כהונתו הסתיימה באקורדים מעט צורמים לאחר שחקירת משטרה נפתחה בחשד להטרדה מינית, אלא שהזמן שעבר והתיק שנסגר, הבהירו את התמונה והדעה הרווחת כיום בעיר היא כי למהצרי "נתפר" תיק שנועד למנוע ממנו לזכות בכהונה שנייה רצופה.

כך או כך, כיום הוא נותר בעיקר סמל למנהיגות צנועה ולא רברבנית, שאמנם ביצעה לא מעט שגיאות, אך בסביבתו ייחסו אותן בעיקר לחוסר ניסיונו הפוליטי. "הוא מגיע להתמודדות אחרי קדנציה כראש עירייה שלא חפה מטעויות, והוא למד על בשרו מכל אחת ואחת מהן", אומרים בסביבתו. בשנים האחרונות מכהן מהצרי בתפקיד ניהולי בכיר בקבוצת דוידי האשקלונית העוסקת בתחום יזמות הנדל"ן והעסקים.

כראש עיר עם אשתו שולה בביתם. צילום: אילן אסייג

נכון להיום, מהצרי כבר קיים סדרה של פגישות עם דמויות ידועות כמו חברי מועצה, בכירי עירייה לשעבר וגורמים משפיעים. "רק לאחר שקיים שיחות רבות גמלה בליבו ההחלטה להתמודד", אומרים בסביבתו. "לאור המצב בו נמצאת העיר הוא סבור שיש לו את ניסיון , הנהגה בוגרת ,אחריות ויכולת ניהולית מוכחת כדי לחלץ את העיר מהמצב בו היא נמצאת".

בימים אלה הוא מגבש את צוות המטה שלו ואף שכר משרדים לצורך תחילת הפעילות. אנשיו אומרים כי צפויות הפתעות, ברשימה ובאנשי המטה שלו, חלקם כיהנו כבכירים ברשות המקומית.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר