המועצה אזורית חוף אשקלון. צילום: אלירם משה
המועצה אזורית חוף אשקלון. צילום: אלירם משה

דוד סעדון: "ממה פרג'ון פוחד?"

חבר מליאת המועצה טוען כי ראש המועצה פועל בניגוד לחוק המחייב את הקלטות ישיבות המועצה ואף מונע מעובדי המועצה לתת לו את רשימת עובדי המועצה ותפקידיהם

פורסם בתאריך: 24.1.18 18:00

     

הבחירות למועצה האזורית חוף אשקלון מתחממות והיום חבר מליאת המועצה האזורית חוף אשקלון תוקף בחריפות את ראש המועצה יאיר פרג'ון.

דוד סעדון

סעדון, תושב בת הדר, המשמש גם כחבר ועדת המשנה לתכון ובניה במועצה כבר הכריז בעבר על החלטתו להתמודד לראשות המועצה שיתקיימו בעוד פחות משנה.

קצפו של סעדון שמכנה את ישיבות המועצה "קרקס" יצא על כך שלדבריו פרג'ון פועל בניגוד לחוק כשאינו פועל להקלטת ישיבות המועצה, עוד טוען סעדון כי פרג'ון אוסר על עובדיו למסור לו את רשימת שמות עובדי המועצה.

בהודעה שהוציא השבוע לתושבי המועצה כותב סעדון: "ראש המועצה מר פרג'ון מזלזל בחוק המחייב הקלטת ישיבות מליאה, לא מזמין את החברה המקליטה ורוצה לבצע הקלטה דרך עובד מועצה. ימי סאלח שבתי. בושה. לכן החלטתי לא להשתתף בקרקס. גם כך הישיבה הזו זומנה 4 ימים בלבד קודם. הכל מתנהל בשליפות.

יאיר פרג'ון

"בשיחה שלי עם מר אלי בן מוחה, היועץ המשפטי של המועצה שאלתי: 'למה צריך לקחת לו מעל 3 חודשים לתת לי תשובה מדוע אוסר ראש המועצה על עובדי המועצה למסור לי את שמות עובדי המועצה, תפקידם, ממתי עובדים במועצה?' תשובת היועץ המשפטי: 'תפנה לראש המועצה'". כותב סעדון ומציב לציבור הקוראים שאלות: "ממה פרג'ון פוחד? מה פרג'ון מסתיר? מה כל כך סודי ברשימה כה פשוטה? הזוי איך שלטון קלוקל וכושל, כבר עשור חושב שזה מה שימנע מהפך שלטוני. הציבור מאס. שעון החול אוזל. דיי לכישלונות. העת לשינוי".

מאוחר יותר הודיע סעדון כי הדואר האלקטרוני שלו נחסם מלשלוח מיילים לעובדי המועצה ולפרג'ון עצמו. לדברי סעדון דיבר עם אחראי המחשוב במועצה אך דבר לא השתנה.

מהמועצה האזורית חוף אשקלון נמסר בתגובה: "המועצה האזורית חוף אשקלון פועלת בכפוף לחוק, מתעדת את המליאה בהקלטה ובפרוטוקול, שעולה כמסמך לאתר האינטרנט שלה". 

בנוגע לדרישה של סעדון לקבל את רשימת עובדי המועצה נמסר: "המדובר בטענה מופרכת וחסרת יסוד. מר סעדון אינו מבין את מיקומו ודורש, חדשות לבקרים, תלושי שכר של עובדים, דבר שמנוגד לחוק ומבקש לפגוע לכאורה בזכויות העובדים לצנעת הפרט של העובדים. המועצה פועלת במסגרת החוק בכל הקשור לכך". 

בהתייחס לחסימת הדואר האלקטרוני שלו נמסר: "מר סעדון כבר פנה וקיבל תשובה מאיש המחשוב במועצה האזורית חוף אשקלון, לפיה הנושא נבדק ואין חסימה גורפת למייל שלו. עם זאת, קיימת מערכת אנטי ספאם חיצונית, שמסננת 'דואר זבל' או מייל החשוד ככזה. אם עדיין קיימת בעיה, הרי שמדובר בעניין טכני שייבדק וייפתר".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר