האפליקציה של מ.ג.ע.ר. צילום: דוברות מוא"ז חוף אשקלון

חוף אשקלון: יישומון חדש? בינתיים רק לתשלומים

יישומון של חברת הגביה מאפשר ביצוע תשלומים והורדת טפסים. יישומון אמיתי שנותן תמיכה לכלל שירותי המועצה לא קיים. אבל במועצה עדיין טוענים: "המועצה לוקחת חלק במהפכת הדיגיטל"

פורסם בתאריך: 14.12.17 12:21

     

המועצה האזורית חוף אשקלון עם הפנים לקידמה, לפחות כשמדובר בתחום התשלומים לקופתה. המועצה, כך נודע השבוע, השיקה יישומון חדש. לא מדובר ביישומון דוגמת ישומים של עיריות ומועצות אחרות ברחבי הארץ שהמאפשרות לקבל את מגוון השירותים ולדווח למשל למוקד המועצה על מפגעים.

מדובר למעשה בשירות שניתן על ידי חברת מ.ג.ע.ר המספקת שירותי גביה לרשויות מקומיות. מלבד התשלומים עצמם, ביישומון של מ.ג.ע.ר ניתן להוריד טפסים ולהתעדכן בשעות הפתיחה של אגף הגביה.

המועצה אזורית חוף אשקלון. צילום: אלירם משה

"השירות הדיגיטלי לתושב נותן מענה מהיר וזמין ויחד עם זאת נותר אמין" אמר השבוע ראש המועצה, יאיר פרג'ון, "מדובר במתן מענה של הורדת טפסים דיגיטליים ומערך תשלומים מקוון לאגף הגביה ובהמשך ייכנסו לאפליקציה גם מערך תשלומים למתנ"ס ולאגף החינוך. בעידן הטכנולוגי בו אנו חיים, גם במועצה ערים לצורך לשלב את השירות המהיר והזמין לתושב. לכן, כחלק משדרוג השירות, מובילה המועצה תכנית דיגיטלית משלה ומציעה שירות מקוון. לאחרונה הועלו לאתר המועצה טפסים מקוונים של אגף הגבייה ואפשרות לשלם עבור נושאים שונים. זאת, בנוסף לשירות של תשלומים למתנ"ס ובקרוב גם הרישום לשנת הלימודים תשע"ט יתקיים בצורה זו".

מנהלת אגף הגבייה במועצה, נועה דן, הוסיפה: פלטפורמת MSAT של חברת מ.ג.ע.ר מאפשרת בעצם לתושב לנהל את ענייניו מול המועצה בצורה דיגיטלית, מרחוק, באמצעות מערכת אמינה וזמינה. המועצה" כך טענה דן "לוקחת חלק במהפכת הדיגיטל ומנגישה שירותים לתושב מרחוק עם יכולת מעקב ובקרה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר