צומת סילבר. צילום: אחי בנאי

גלאם לשר התחבורה: "הרחבת כביש 4 – הכרחית כבר בתוכנית העבודה הנוכחית"

הרחבת קטע הכביש שבין אשקלון למחלף אשדוד אמורה להפחית משמעותית את עומסי התנועה, מידי יום, מאשקלון למרכז הארץ

פורסם בתאריך: 7.12.17 00:12

     

כביש החוף מחדרה ועד מחלף אשדוד כביש הורחב לשלושה נתיבים לכל כיוון. בעיריית אשקלון טוענים שהגיע הזמן שהרחבת הכביש תגיע גם עד אשקלון. לפני מספר ימים פנה ראש העירייה בפועל, תומר גלאם, לשר התחבורה, ישראל כץ, בבקשה לבחון את הכנסת הרחבת כביש 4, בקטע שבין אשקלון למחלף אשדוד, כבר בתוכנית העבודה לשנת 2018.

ראש עיריית אשקלון בפועל, תומר גלאם. צילום: אורי קריספין

"אני ער לפניות התושבים". גלאם. צילום: אורי קריספין

"מידי יום יוצאים מהעיר אשקלון ומהיישובים הסמוכים עשרות אלפי תושבים למקום עבודתם. התושבים שעושים דרכם צפונה בכביש מספר 4 מוצאים עצמם כל בוקר בפקקי ענק" כתב גלאם לכץ "עומסי התנועה מתחילים מצומת אשקלון ועד צומת 'עד הלום', מכיוון שקטע כביש זה טרם שודרג למתכונת תלת נתיבית, כמות הרכבים בשעות השיא יוצרת צוואר בקבוק ועומסים בלתי סבירים".

עוד התייחס גלאם במכתבו ל'הסכם הגג' שאמור להכפיל את אוכלוסיית התושבים ובכך להחמיר את מצוקת התנועה באזור זה.

"לשמחתי, בחודש פברואר הקרוב יחלו העבודות להקמת המחלף הצפוני באשקלון, אך יחד עם זאת, לדאבוני לא ידוע לנו על קידום המשך הרחבה בקטע כביש זה ופתרונות תנועתיים בצמתים ניצנים ו'עד הלום'" כתב גלאם "לפיכך, אבקש ממך לבחון מתן מענה לעומסי התנועה הכבדים, שפוגעים באיכות חייהם של התושבים ולהכניס את הרחבת הכביש כבר לתוכנית העבודה הנוכחית".

הפנייה לשר התחבורה מגיעה על רקע פניות רבות שקיבל ראש העיר בפועל, תומר גלאם, מתושבים שנאלצים להתמודד עם אותם עומסים בשעות השיא, בדרכם מחוץ לעיר ובחזרה. "חייבים לקחת בחשבון הפקקים בכביש 4 לכיוון אשדוד. המון שלם תקוע בפקק ענק שמתמשך עד אשדוד. שעה נסיעה כל בוקר וסך הכל מרחק של כמה קילומטרים", כתבה תושבת אשקלון לראש העיר.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר