פגיעה קשה. צילום: דוברות המשטרה

כביש 232: תאונת דרכים קשה

החורף הגיע ואיתו גם תאונות הדרכים. בתאונה סמוך לאשקלון נפצע בן 40 קשה. אמש ארעו שלוש תאונות בתוך אשקלון

פורסם בתאריך: 6.12.17 09:46

     

אמנם לא מדובר בגשם ראשון אך הבוקר עם בואו של הגשם, הראות הלקויה והכביש המחליק ארעה תאונת דרכים קשה בכביש 232 בין מושב כוכב מיכאל לצומת חלץ. סיטרואן פרטית פגעה עם חזיתה בצד של פז'ו פרטנר. מהירות הנסיעה בכביש זה היא גבוהה והפגיעה הקשה גרמה לפציעתו החמורה של הנהג בפז'ו.

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

הגבר היה מחוסר הכרה מיד לאחר התרחשות התאונה. כוחות כיבוי והצלה, מד"א ומשטרה הוזנקו למקום. לאור חומרת הפציעה הוזנק גם מסוק של מד"א.

פאראמדיקית מד"א נעמי צבי וחובש רפואת חירום במד"א בן טטרו סיפרו: "מדובר בתאונת דרכים קשה בין 2 כלי רכב. נהג אחד הרכבים, גבר כבן 40 חולץ מחוסר הכרה כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית, הענקנו לו טיפול רפואי בשטח והוא פונה במסוק מד"א לבי"ח סורוקה כשהוא מורדם ומונשם במצב קשה. נהג הרכב השני, גבר כבן 57 שנפגע באורח קל טופל במקום ופונה בניידת טיפול נמרץ לבי"ח ברזילי."

הפצוע הקשה מפונה על ידי מסוק מד"א. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

לאחר חילוצו מהרכב פונה הפצוע בן ה-40 על ידי המסוק לחדר הטראומה במרכז הרפואי סורוקה בבאר שבע. ניידת טיפול נמרץ פינתה את נהג הסיטרואן בן 5, כשמצבו קל למרכז הרפואי ברזילי באשקלון.

בוחני התנועה של מרחב לכיש פתחו בחקירת נסיבות התאונה הקשה.

אמש ארעו 3 תאונות ברחבי אשקלון. אחת מהן התרחשה ברחוב אפרים צור שבשכונת שמשון. נער הולך רגל בן 16 נפגע מרכב ונחבל בראשו. תחילה הוגדר מצבו קשה, אך לאחר בדיקות והדמיה בברזילי עודכן מצבו ל'בינוני'. במהלך הלילה הוא עבר ניתוח.

כמעט באותה שעה בשד' עופר, סמוך לבריכה העירונית, ארעה תאונה נוספת. נער רוכב אופניים חשמליים נפגע מרכב ונחבל בראשו. הוא פונה במצב קל-בינוני לברזילי. בתאונה שלישית שארעה בצומת אשקלון, היו גם נפגעים קל מאוד.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר