חי דהרי

דהרי פעיל ציבור: “לא מוותרים על אף ילד”

המשנה לראש העירייה לשעבר חי דהרי סיים זה עתה את תפקידו במועצת העיר, אך עדיין ממשיך בפעילות ציבורית, וכעת הוא עוסק בייעוץ בנושא נשירת תלמידים ממוסדות החינוך

פורסם בתאריך: 1.12.17 09:47

     

ביום שני הקרוב במתנ”ס תקוותנו תיערך קבלת קהל בנושא חשוב ביותר: הנוער הנושר. מי שיזם וארגן את קבלת הקהל הוא חי דהרי, מי שעד לא מזמן כיהן בתפקיד המשנה לראש העירייה וסיים את תפקידו בדיוק על רקע נושא דומה – שיבוץ בנו למוסד חינוכי.

ביום זה יינתנו כמה פתרונות והכוונה להורים שילדיהם נשרו ממוסדות החינוך הדתיים והחרדיים או שהם על סף נשירה, ואין למוסדות ולהורים את הדרך והפתרון הראוי למצב. האירוע יתקיים במסגרת הארגון “כיוונים לחיים”. קבלת הקהל תתקיים בשעות 19:00-16:00.

“כפי שפעלתי במסגרת המועצה, וגם אמשיך לפעול עכשיו”, מסר דהרי וציין כי הנושא הזה תמיד היה חשוב לו, “הנוער הנושר הוא היהלומים של כולנו, וצריך לתת להם את מלא תשומת הלב. לא חייב שילד ינשור לחלוטין, יש דרכים גם להשאיר אותו במוסד הלימודים הקיים או לזהות שהוא בדרך להיפלט ולעשות טיפול מקדים עם שיבוץ נכון, ואז הוא יעלה על דרך המלך בע”ה”.

ארגון “כיוונים לחיים” עוסק בנושא זה שנים רבות בכל הארץ והצליח לשבץ במוסדות מתאימים נערים רבים אשר במקום להיפלט לרחוב ולהישאר ללא מסגרת ראויה, הצליחו להשתלב במוסד לימודים שמתאים לצורכיהם, לעלות ולהתקדם גם ברוחניות וגם בלימודים עצמם.

“משפחות רבות פונות לאחר שאין מענה מתאים לכל הנערים במוסדות הקיימים, ולכן במקום שהנער ינשור וילך לאיבוד, אנו מוצאים לו את המקום הכי טוב בשבילו, וברוך השם רואים לאורך טווח תוצאות טובות”, נמסר מהארגון.

לתיאום הגעה יש להתקשר בשעות 14:00-19:00 לטלפון 08-6727310 או לטלפון 052-8800882.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר