טקס חנוכת חדר האוכל המחודש במחלקה לבריאות הנפש בברזילי

עדיין באגף הוותיק: המחלקה לבריאות הנפש בברזילי מתחדשת

בזמן שכולם מדברים על הבניין החדש בברזילי, גם במחלקה לבריאות הנפש שלא זוכה לעבור אליו מתחדשים בחדר אוכל וחדר טיפולים מחודש בזכות תרומתכם של אשי עסקים מקומיים להצנחת שמו של עו"ד אבי יפרח ז"ל

פורסם בתאריך: 29.11.17 20:28

     

המרכז הרפואי ברזילי בסימן התחדשות. בעוד חודש יפתח הבניין החדש ומחלקות חשובות יעברו אליו. בד בבד עם זאת גם במחלקות הותיקות, אלה שתישארנה במעונן הוותיק נעשית עבודה רבה להתחדשות.

בשבוע שעבר נחנכו חדר האוכל החדש וחדר טיפול יום, ששופצו לרווחת המטופלים במחלקה לבריאות הנפש המחודשת. זהו שלב ב' של מה שהחל בשנה שעברה כשהמחלקה לבריאות הנפש, שופצה ונפתחה בהשקעת ממון רב אשר נאסף בערב התרמה מיוחד, שנערך על ידי עמותת הידידים של בית החולים.

מתחדשים גם באגפים הישנים. צילום: דוברות בית החולים ברזילי

כעת, כאור בשלב השני שופץ חדר האוכל במחלקה באמצעות תרומתו הראויה לציון והנדיבה של איש העסקים האשקלוני מר אלי אלעזרא ובני משפחתו. העיצוב החדש תוכנן בקפידה על ידי מעצבת פנים, והוקדש להנצחת שמו של עו"ד אבי יפרח ז"ל שהיה יליד העיר אשקלון ועשה רבות למען העיר והקהילה. הוא נפטר ללא עת לפני כשנה עקב מחלה.

בטקס הפתיחה המרגש נכחו בני משפחת אלעזרא, חברי עמותת הידידים, משפחתו של אבי יפרח ז"ל ועובדי בית החולים.

בני משפחת יפרח עם נציגי התורמים ובית החולים

ד"ר חזי לוי מנכ"ל בית החולים הודה למר אלי אלעזרא על תרומה העקבית במשך שנים למרכז הרפואי ולעמותת הידידים שמסייעת לפיתוח בית החולים. עוד הודה לוי גם למאיר סרוסי מחברת 'אלמור' וגבי מכלוף מחברת 'מכלוף בכור ובניו' שתרמו כסף רב להמשך שיפוץ המחלקה שלב ג'.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר