אילוסטרציה. צילום: דוברות מד"א

נחבלה באוטובוס ותפוצה בלמעלה מרבע מיליון שקלים

התאונה הקלה לכאורה בין אוטובוס לרכב פרטי לפני שלוש שנים תעלה לחברת הביטוח כסף רב. נוסעת בת 22 שנחבלה תבעה פיצויים ותקבל 270,000 ש"ח

פורסם בתאריך: 27.11.17 14:52

     

לפני כשלוש שנים בנובמבר 2014 עלתה צעירה תושבת אשקלון לאוטובוס לנסיעה בקו פנימי בתחבורה הציבורית באשקלון. היא בוודאי לא תיארה לעצמה שאותה נסיעה שגרתית תסתיים בבית החולים כשהיא פגועה וכואבת לאחר תאונת דרכים. במהלך הנסיעה התרחשה תאונת דרכים, כאשר נהג האוטובוס התנגש ברכב פרטי בזמן הנסיעה.

אילוסטרציה: אלירם משה

בעקבות התאונה הצעירה נפלה, נחבלה ופונתה לטיפול בבית החולים "ברזילי" באשקלון. לאחר סדרת בדיקות שעברה, נקבע כי היא סובלת מחבלה בעמוד שדרה מותני, עמוד שדרה צווארי ופגיעה בכתף, זאת בנוסף לכאבי גב. לאחר התאונה היא אף נאלצה לעבור טיפולי פיזיותרפיה וטיפולים אלטרנטיביים בכדי להשלים את תהליך השיקום וההחלמה.

עו"ד אייל כהן. צילום: יח"צ.

עורך הדין איל כהן אליו פנתה הצעירה מתמחה בתביעות נזיקין מעין זו. "עובר לתאונה הייתה יכולה התובעת לבצע כל פעולה יום-יומית פשוטה", נכתב בכתב התביעה אשר הגיש עו"ד כהן כנגד חברת האוטובוסים ונגד חברת הביטוח, "יכולת אשר נפגעה עקב התאונה. כמו כן קיים חשש כי בעתיד התובעת תסבול מהתגברות כאביה, והדבר ישליך על הפסד כושר השתכרותה בעתיד, עזרה צד ג' והוצאות". כמו כן פירט עו"ד כהן את ההוצאות הצפויות לאותה צעירה בעקבות תאונת הדרכים אותה חוותה ודרש כי יש לפצותה גם בגין "הוצאות רפואיות בעתיד, לרבות הוצאות רפואיות על טיפולי פיזיותרפיה ואלטרנטיביים. עזרה וסיעוד בעתיד, הפסד השתכרות בעתיד לרבות אובדן כושר השתכרות".

הסתבר כי הפניה לתביעה משפטית בעקבות התאונה היתה צעד נבון. לאחרונה הגיעו הצדדים להסכם פשרה במסגרתו קיבלה פיצוי בסך של 270 אלף שקלים בעקבות המקרה מחברת הביטוח.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר