עיריית אשקלון
עיריית אשקלון

הוטל עיקול על חשבונות החברה העירונית

בית הדין האזורי לעבודה בבאר שבע הוציא צו עיקול זמני על חשבונות האשראי של החברה העירונית לבקשת חברת הראל פנסיה וגמל

פורסם בתאריך: 30.6.17 15:10

     

זה חודשים ארוכים שישנו משבר בחברה העירונית לתרבות נוער וספורט (תנו”ס) באשקלון. כספי פנסיה אשר נגבו מהעובדים לא הופקדו בקרנות הפנסיה שלהם. הדבר אף גרר איומים בהשבתה של החברה ואף של עיריית אשקלון.

בעקבות כך התכנסו גורמי העירייה הבכירים עם העובדים, ואז נמצא פתרון בדמות העברת כספים מהעירייה לחברה לצורך כיסוי חובות הפנסיה. אלא שבמקביל הגישה חברת הראל פנסיה תביעה לבית הדין האזורי לעבודה בבאר שבע כנגד החברה העירונית, ובה טענה כי תשלומי פנסיה האמורים להתקבל אצלה עבור חלק מעובדי החברה לא הגיעו אליהם.

“החל מחודש נובמבר 2016 החברה אינה מעבירה להראל פנסיה תשלומים בגין העובדים”, נכתב בכתב התביעה. “הראל פנסיה תציין כי פניות חוזרות ונשנות לחברה, הן בכתב והן בעל פה, המבהירות לחברה, בין השאר את הפגיעה החמורה בזכויות העובדים, לא נענו”. בעקבות תביעה זו הוציא בית הדין האזורי צו עיקול זמני שנשלח לחשבונות האשראי של החברה.

מעיריית אשקלון נמסר בתגובה: "כלל התשלומים הועברו, כולל עבור חודש אפריל. בשבוע הבא יועבר תשלום נוסף עבור החודשים מאי ויוני, ובכך ייסגרו החובות הפתוחים שהצטברו. יש לציין עוד כי הועברו פניות של עובדים בודדים בנוגע לכך שכביכול לא בוצעו הפקדות, ואכן התברר שהיו תקלות טכניות נקודתיות שטופלו לאלתר".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר