תמונת הפרופיל
תמונת הפרופיל בחשבון הפייסבוק של סבג

"שונא שנאת מוות": תושב אשקלון מואשם כי איים לרצוח את בנימין נתניהו

צבי סבג, בן 57 מואשם כי כתב בחשבון הפייסבוק שלו איומים כלפי ראש הממשלה, רעייתו שרה ובנו יאיר. בין היתר כתב ליאיר: "מיליון שומרי ראש לא יכולים למנוע את סופך המר"

פורסם בתאריך: 25.6.20 17:49

     

מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה הגישה לפני זמן קצר כתב אישום לבית משפט השלום באשקלון נגד צבי סבג, בן 57 מאשקלון, בגין איומים על ראש הממשלה, בנימין נתניהו; אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו ובנם, יאיר נתניהו.

פרופיל הפייסבוק של סבג

פרופיל הפייסבוק של סבג

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד אלכסנדרה קרא, ב- 4.11.2019 יצר סבג חשבון משתמש בפייסבוק בשם "צביקה סבג". הוא הצמיד תמונת פרופיל לחשבון שיצר – ציור של ראש הממשלה עם חבל תליה לצווארו. תחת הקטגוריה "אודות" בעמוד הפרופיל שלו הוא כתב: "שונא שנאת מוות את בנימין שרה ויאיר נתניהו ואת כל מי שמשתף איתם פעולה".

הפוסט המסית

הפוסט המסית

בהמשך אותו יום, הוא פרסם בפייסבוק את המלל הבא: "משטרת ישראל. תתכוננו לכוון את התנועה להלוויות של בנימין שרה ויאיר נתניהו. תודה".

כמו כן, פרסם סבג פוסט בפרופיל הפייסבוק שלו בו נכתב: "וואלה החלאה עף על עצמו. הוא לא יודע מה מחכה לו. יאיר נתניהו. אם תרגיש לא טוב בהמשך אל תפנה לבית חולים. אלו סימנים פיזיים שמבשרים את מותך והסתלקותך מהעולם הזה. אחלה רופא לא יוכל לעצור את התהליך הזה. כולי תקווה שהבנת עם מי החלטת לפתוח חשבון. על חטא ההיבריס משלמים ביוקר. לכל דבר יש התחלה, "וסוף", סוף סופני והחלטי מאוד, במקרה שלך. מה תעשה עכשיו? תרוץ למשטרת ישראל לדווח להם על איום ממשי על חייך ותבקש מהם שיגנו עליך? תעצור… כבר דיווחתי להם וחוץ מזה מיליון שומרי ראש לא יכולים למנוע את סופך המר. נגזר ונחתם".

צפו במעצרו של סבג:

הותר לפרסום: צבי סבג מאשקלון הוא החשוד בהסתה לפגיעה בראש הממשלה ובני משפחתו.*אם ידוע לכם מי צילם את הסרטון נשמח שתעדכנו אותנו

Publiée par ‎כאן דרום אשקלון‎ sur Mercredi 6 novembre 2019

סבג נעצר מיד לאחר כתיבת הפוסטים ולאחר שראש הממשלה הגיש תלונה במשטרה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




"במעשיו האמורים לעיל, איים הנאשם על ראש הממשלה, אשתו ובנו", נכתב בכתב האישום כאשר העבירה בה מואשם סבג היא איומים.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר