קובי אלחייאני

שמחה מהולה בעצב: קובי אלחייאני החלים מקורונה אחרי שאיבד את אביו למחלה

הוא ואביו היו מורדמים ומונשמים ושניהם נלחמו על חייהם, האב אשר אלחייאני ז"ל לא שרד ונפטר. הבן קובי הצליח לשרוד ורק כיום, חודשיים וחצי לאחר שאושפז ועבר שיקום בברזילי, הוא משתחרר לביתו,"הגעתי במצב סיעודי והיום אני ברוך ה' כבר הולך עם מקל" אמר כשסיכם את התקופה שלא ישכח לעולם

פורסם בתאריך: 2.6.20 20:26

     

הקורונה אמנם עדיין כאן אבל תקופת השיא הראשונה בה התפרצה המחלה כבר נראית בעיני רבים כבר היסטוריה. אבל אצל קובי אלחייאני תושב אשקלון בן 40 התקופה הזו תיחרט כתקופה הקשה והכואבת ביותר בחייו

אלחייאני היה בין הראשונים מבין חולי הקורונה באשקלון. הוא נדבק בנגיף ואף אושפז במהלכו במצב קשה כשהוא מורדם ומונשם כשלא רחוק ממנו מנשימים את אביו אשר ז"ל שלא שרד והלך לעולמו.

אשר אלחייאני ז"ל

אשר אלחייאני ז"ל

לאחר הסתלקותו הכואבת של האב הציבור התבקש להתפלל לרפואתו של קובי כשנשקפת סכנה מידית לחייו. אך מצבו השתפר מיום ליום והיום התרגשו במרכז הרפואי ברזילי לבשר על שחרורו הביתה להמשך שיקום.



היום, רגע לפני השחרור הוא התיישב מול המצלמה וסיפר את כל מה שעבר עליו מאז הרגיש את תסמיני החום הראשונים שלאחר מכן התגלו כקורונה.

"לפני כחודשיים וחצי התחלתי לפתח תסמינים של קורונה, חום ושיעול, במשך שבוע שלם בהתחלה קיווינו שזה לא קורונה, אבל אחרי שבוע של חום עולה ויורד הלכנו  לעשות בדיקות דם, אני ואבא שלי שלצערי לא שרד", שיחזר היום אלחייאני, "באותו היום של הבדיקות הופנינו למיון והתגלינו כחיוביים, המצב של אבא שלי הידרדר וכעבור שבוע וחצי הוא נפטר".

מחלקת הקורונה בברזילי. צילום: דוד אביעוז, דוברות ברזילי

אלחייאני אף הוא היה מורדם ומונשם ובסכנת חיים, "לי לקח שלושה ימים עד שנכנסתי להרדמה מלאה, והייתי במשך שבועיים במצב קשה. הייתי החולה הכי קשה פה באשקלון, אחרי שבועיים התעוררתי ואחרי שמצב נשימתי השתפר חזרתי ממחלקת טיפול נמרץ למחלקת הקורונה. שם הייתי מספר ימים ואחרי שזה הועברתי למחלקה פנימית א' ואחרי זה עברתי למחלקת שיקום למשך חמישה שבועות".

היום כאמור הוא משתחרר מהמחלקה לביתו וממש מתרגש, "הגעתי למחלקת שיקום כשאני במצב סיעודי ולא יכול לקום מהמיטה", סיפור עוד אלחייאני, "היום אני ברוך ה' כבר הולך עם מקל בצורה דיי טובה ומקווה מאוד שבעזרת ה' אני אעזוב אותו ואחזור לתפקוד מלא הטיפול פה היה מסור ומקצועי עם יחס חם".

צפו בדבריו של אלחיאני:

שמחה מהולה בעצב!האב נפטר והבן שוחרר: קובי אלחיאני תושב אשקלון שחלה בקורונה במצב קשה שוחרר היום מביה"ח ברזילי. אביו, אשר…

Publiée par ‎כאן דרום אשקלון‎ sur Mardi 2 juin 2020


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר